czwartek, 5 lutego 2015

Co ja robię tu?

Inspiruję. I Was i siebie, ale siebie przede wszystkim. Mimo wszystko chciałabym, żeby to było moje miejsce. Miejsce gdzie mogę się wygadać, pokazać moją twórczość i coś co sprawi i mi i Tobie odrobinę radości.

Kim jestem?

Dziewczyną z marzeniami. Z chęcią i zapałem, której czasami potrzeba odrobinę motywacji, którą mam nadzieję tutaj znaleźć. Największą pasją jest grafika komputerowa. Jestem poniekąd estetyką, lubię to co ładne, ale często na tym cierpię, bo jak bym mogła pokazać światu coś nieładne co wyszło z pod mojej myszki! Uwielbiam poznawać nowe. Uczyć się. Zwiedzać nieznane. Doświadczać życia. Kocham ponad wszystko jeść!

Studiuję. W właściwie studiowałam i rekrutuję się na kolejny stopień studiów. Oficjalnie jestem Panią Inżynier. Nieoficjalnie nieogarem.

Co tu będzie?

Kilka pomysłów na to miejsce już jest. Wydają się całkiem dobre, ale żal mi je puszczać w eter skoro i tak na dzień dobry dotrze tylko kilka osób. A co mi tam! Będzie co ma być!

Co TY tutaj robisz?
 
Boom!

1 komentarz:

  1. Boom - wpadłam od pink plum. I chyba bedę zaglądac częściej. Piekne logo :) Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń